[Educaciolliure] listado escuelas publicas con pedagogias alternativas

Chelo Garcia chelovidaayahoo.es
Div Abr 17 11:17:45 CEST 2009

Hola bon dia i moltes gracies per anar creant aquest llistat.
Algunes de les escoles ja les coneixia, altres no, però la majoria son escoles per a nens molt petits, a mi m’interessa per a un nen que està fent 5º, si no ha canviat la cosa, fins i tot el Martinet aquest any acaben a 4º i el any vinent a 5º.
Algú coneix alguna escola que ja tinguin nens de secundaria?
Moltes gracies i molt bona primavera.
Chelo

From: pilartrabal en hotmail.com
To: tanyasoldevila en hotmail.com; xavilistas en clonlara.es; educacionenfamilia en yahoogroups.com; aprenderyvivir en yahoogroups.com; educarenfamilia en yahoogroups.com; educando_en_familia en yahoogrupos.com.mx; educaciolliure en moviments.net
Date: Tue, 14 Apr 2009 23:52:17 +0200
Subject: Re: [Educaciolliure] listado escuelas publicas con pedagogias alternativas

#yiv1254403219 .ExternalClass .EC_hmmessage P
{padding:0px;}
#yiv1254403219 .ExternalClass body.EC_hmmessage
{font-size:10pt;font-family:Verdana;}

Les que vaig enviar l'altre dia, : Roure Gros( St.Eulàlia de Riuprimer),CEIP ? (Montanyola), em vaig descuidar el LLadoner de Granollers és comunitat d'aprenentatge.

PILAR

CC: educarenfamilia en yahoogroups.com; educando_en_familia en yahoogrupos.com.mx; educaciolliure en moviments.net

#yiv1254403219 .ExternalClass DIV
{}

Hola, yo conozco el CEIP Santa Marina de Pratdip (Tarragona) y el CEIP Can Manent de Cardedeu. Seguro que hay más.
Cristina