[Educaciolliure] Terapeuta Gestàltica

alba cuesta albatruxayahoo.es
Dij Abr 16 11:56:06 CEST 2009

Hola a tothom!
Em dic Alba i soc Terapeuta Gestàltica.

Per qui no coneix la Gestalt, resumint molt, és un teràpia que et proporciona eines per a millorar aspectes d'un mateix i/o ámbits de la nostra vida. Cóm? Començant per adonar-se'n, responsabilitzant-se.
Relacions de parella, autoestima, estres, relacions pares/ fills,etc...També podeu visitar la pàgina web de l'escola on faig feina per obtenir més informació sobre la Gestalt www.gestaltcatalunya.com

M'ofereixo com a Terapeuta o com a coordinadora de gestions d'una escola, que és la feina que realitzo actualment a l'escola Gestalt Catalunya.

També estic disponible per a cuidar a gent major, m'agraden molt els avis. Tinc experiència en geriàtrics i com particular.  Els nens també m'agraden molt, així que també estic disponible per a fer cangurs, tinc experiència, he treballat en una escola bressol i com particular.
La meva disponibilitat horaria és: de primera hora del matí fins a les 16h y a partir de les 20:30h per qui necessiti una teràpia/servei nocturn. També estic disponibles tres caps de setmana al mes.

Gràcies per la vostar atenció.

Alba Cuesta
Terapeuta Gestàltica
679.512.896