[Educaciolliure] Com matar els polls.

CARLESNEBGENaterra.es CARLESNEBGENaterra.es
Dij Oct 30 19:12:20 CET 2008

Hola !

Afegint-me als comentaris de com matar els polls,se d'una manera,encara que nosaltres no l'hem provat mai,però que m'han dit que es molt efectiva.Consisteix en ficar a sota del coxí del nen unas fullas de ruda.M'han asegurat que es radical.L'unic que jo afegiría es ficar las fullas a un saquet de roba (o envolicarlas) perque si el nen es mou dormint,no arribi mai a tocar directament amb la pell la ruda,donç podría produirli alergia.Per trovar ruda,a un centre de jardinería.Una planteta val entre 1 i 2,50 euros.

Carles

Ahora también puedes acceder a tu correo Terra desde el móvil.

Infórmate pinchando aquí.