[Educaciolliure] Arxius adjunts massa pesats...

xavilistasaclonlara-esp.org xavilistasaclonlara-esp.org
Dij Oct 23 22:57:21 CEST 2008

Hola, Miquel Àngel i hola a tots i totes,

Us pregaria que intentéssiu d'enviar al més reduïts de pes possible els
arxius que adjunteu als vostres missatges, en el meu cas, el meu servidor
es col·lapsa. Encara que sigui un problema meu, penso que la tècnica
informàtica permet trobar solucions a aquest tipus de coses. He hagut
d'eliminar la informació que havíeu enviat - per duplicat - per poder
"destapar" el meu servidor... Si me la torneu a enviar, sense l'arxiu dels
gairebé 3 Megues, us ho agrairia... Gràcies!

Xavier Alà