[Educaciolliure] COM ESBORRAR-SE D'AQUESTA LLISTA

Rafel Muñoz rafelamotivats.info
Dij Oct 16 21:32:38 CEST 2008

Hola a tothom,

Per la gent que no sap com donar-se de baixa tota sola...
part inferior de la pàgina trobareu una petita caixa on heu d'escriure la
vostra adreça de correu i clicar el botonet que hi ha al costat i que diu
"Cancel·lar subscripció o editar les opcions".

Accedireu a una nova pàgina amb diferents opcions. A vosaltres us
interessarà el botó que dirà "Cancel·lar subscripció". Clic i rebreu
automàticament un correu per confirmar la baixa. Senzillament responeu
aquest correu sense afegir ni treure res i ja estareu donats de baixa. També
hi ha un enllaç  en aquest correu però la baixa us pot donar un error per
motius que ara no venen al cas.

Espero que us sigui útil. Si a més m'ho feu saber a partir d'ara reenviaré
aquest correu a tothom que es trobi en la vostra situació ;-)

Ah! Jo m'acabo de donar de baixa i funciona.

abraçades i bits!
Rafel
http://airelliure.cat