[Educaciolliure] IMPORTANT!! CANVI CORREU

Secretaria XELL secretaria_xellayahoo.es
Dis Maig 31 17:24:00 CEST 2008

Hola a tots i totes,

Dins els canvis i actualitzacions que està vivint la Xell també es troba la pàgina web i amb ella la 'imatge corporativa' de l'Associació. En aquest sentit ens veiem obligats a canviar l'adreça de la secretaria que a partir d'ara és: secretariaaeducaciolliure.org

Us agrairia molt que canviessiu l'adreça de la secretaria de la Xell en els vostres contactes per la nova, tot i que naturalment durant un temps perllongat seguirem revisant ambdues esperant que tothom i tota dona pugui fer el canvi.

Aprofito l'avinentesa per comunicar-vos també que qui porta la part econòmica de la Xell s'ha posat en contacte amb mi per dir-vos que el nom del beneficiari del compte que us he enviat no es benbé el nom de l'associació sinó Xavier Rodríguez Grau i Maria José Vaiana, el nom que us vaig enviar corresponia a la comunicació d'ingrès que jo mateixa havia rebut des d'un banc.

Us prego un cop més dispenseu l'enrenou dels canvis i us agraeixo des de ja la comprensió mostrada en tot moment (penseu que teniu paletes a casa però que quan acabin, tots hi viurem millor ;) ).

Gràcies,

Un petó, Secretaria XELL

Enviado desde Correo Yahoo! La bandeja de entrada más inteligente.