[Educaciolliure] Col·labora pel dret a decidir

Alba Vallhonrat alba.vallhonratagmail.com
Dij Maig 29 12:14:19 CEST 2008

Nosaltres hem calculat un 1% de l'import: 30€. M'imagino que entre educadors
i famílies dels projectes serem més de 100... Si se n'ha d'afegir més
aviseu.
Alba

una observació: entre tants missatges que hi ha ara a la llista, aquest
quasi m'ha passat desapercebut. crec que s'hauria de reenviar amb algun
Assumpte URGENT O MOLT IMPORTANT en majúscules.