[Educaciolliure] ES BUSCA MESTRA PER PROJECTE ALT EMPORDÀ

Jorg Gran eduucacioayahoo.es
Dil Maig 19 20:57:57 CEST 2008

Projecte en gestació, cerca Mestra amb ganes de donar un salt personal.
Això passarà  a l'alt empordà. Escriure directament a Kinamestraayahoo.es amb escrit de motivació.Moltes gràcies.

----- Mensaje original ----
De: "educaciolliure-requestallistes.moviments.net" <educaciolliure-requestallistes.moviments.net>
Para: educaciolliureallistes.moviments.net
Enviado: viernes, 16 de mayo, 2008 16:32:55
Asunto: Resum de Educaciolliure, Vol 40, Publicació 47

Envii les submissions de  llista de correu  Educaciolliure a
    educaciolliureallistes.moviments.net

Per subscriure's o donar-se de baixa via 'World Wide Web', visiti

o si vol fer-ho via email, envii'n un amb la paraula 'ajuda' en el
títol o en el cos del missatge a

    educaciolliure-requestallistes.moviments.net

Pot accedir a la persona que gestiona la llista a

    educaciolliure-ownerallistes.moviments.net

Quan respongui, si us plau, canvii el títol de manera que sigui més
específic que "Re: Contents of Educaciolliure digest..."

Temes d'avui:

   1. Fw: La Plana. Revetlla de Sant Joan (Xavier Alà)
   2. Xerrada d'Educació Lliure a Figueres (Xavier Alà)
   3. Fw: Educaweb convoca el I Premio de Orientación Académica y
      Profesional (Xavier Alà)

Message: 1