necessitat d'acció

mireia oliva mireia.oarocketmail.com
Dma Maig 13 17:22:31 CEST 2008

Hola a tothom,
  estic plenament d'acord en què ens hem de posar les piles.
  Realment l' idoni seria que les al·legacions les fes un advocat a qui podríem proporcionar-li informació pels continguts.
  Jo sóc nova a la llista i no sé quina és la forma legal de la Xell ni com us organitzeu.
  Com ja vaig dir, m'ofereixo per fer el que calgui, però evidentment no vull actuar pel meu compte, sino de forma consensuada.
  No veig que sigui tant complicat, no és difícil trobar un advocat i d'informació en tenim molta.
  A veure si avancem una mica!

  Mireia