[Educaciolliure] necessitat d'acció

Alba Vallhonrat alba.vallhonratagmail.com
Dma Maig 13 13:28:29 CEST 2008

Hola a tots,
escric des del meu trancasso, el meu agobio de feina i la meva
realitat, que deu ser com la de tots.
Crec que estem en una ocasió única que hem d'aprofitar amb tot això de
la nova llei.

Donat que tots estem molt liats, i recollint les paraules del
col.lectiu que fins ara "feien rutllar" la xell de forma voluntària,
crec que la millor solució seria encarregar aquesta tasca al
col.lectiu Ronda o a algun altre advocat que conegui el tema i que
s'hi pugui dedicar.
Entre tots podem pagar una quota que serviria per cobrir aquestes despeses.

Sap greu, perquè sembla que n o ho podem resoldre per nosaltres
mateixos, però només hi ha fins el 5 de juny per les alegacions, i ja
he llegit per aquí que només fan cas de les més ben plantejades.

Si la xell ja és una associació consituida, amb el nif provisional es
pot obrir un compte on ingressar la quota cadascú de nosaltres. I
parlar amb el colectiu Ronda o amb qui sigui que s'en faci càrrec. El
camí pot ser llarg, i ens pot desgastar si volem fer-ho amb el nostre
temps lliure (tan escàs, i que volem dedicar als nostres fills...)

Algú ha parlat amb Ronda, o té el contacte? Jo podria parlar amb ells,
però només per telèfon i email, que sóc a Tarragona. Crec que ara ja
hem de córrer, i la comunicació via la llista és poc efectiva. Estem
molts repetint el mateix i no tinc la sensació que haguem pres cap
decisió, ni cap camí.

No voldria faltar al respecte a qui ha fet i està fent molt, moltíssim
per la Xell i l'educació lliure, em trec el barret per ells, però
també crec que ara és un moment delicat, de reflexió, si, pero també
d'acció planificada i també que és l'hora dels advocats i els
tècnincs...

No sé, digueu-me si m'he passat, no tinc el telèfon de ningú per
parlar de forma més concreta i poder interactuar...

amb "carinyu",

alba