Informació publica de l'avantprojecte de la LEC

mireia oliva mireia.oarocketmail.com
Diu Maig 11 10:56:26 CEST 2008

Estic d'acord en què ens hem de posar a treballar ja, sobretot pel que fa a les al·legacions perquè hi ha molt poc temps per presentar-les, tenim només fins el 5 de juny.
  Jo m'ofereixo per al redactat (tinc a casa qui em pot ajudar amb els aspectes formals), però necessito col·laboració per tal de tenir clar el contingut de les al·legacions.

  Mireia