[Educaciolliure] Trobada 4,5 i 6 juliol

enric enricamoviments.net
Diu Maig 11 01:15:58 CEST 2008

Efectivament, estaria molt bé, que participessiu des de la xell i
diferents experiències d'educació lliure, en aquesta trobada
De fet, tenim pensat que hi hagi una àrea de treball sobre educació, la
qual podria incorporar tant educació lliure per a xics, com
per a més grans (conceptes com universitat lliure o educació popular
serien adients també a més del d'educació lliure...)

Potser lo interessant de la trobada de moviments socials del 4 al 6 de
juliol, és la transversalitat, no ens conformem amb construir una altre
manera d'alimentar-nos, o de consumir o d'educar, etc..., sino que volem
posar en marxa una altre manera de viure que incorpori a totes elles i
més. En aquest sentit estic d'acord en que seria fonamental comptar amb
els plantejaments de l'educació lliure en la trobada.

En la reunió que hi ha diumenge 18 a Tarragona (veure aquí:
<http://www.tempsdere-voltes.cat/ca/node/335>)
es confirmaran les àrees de treball hi una necessitat per poder
confirmar àrees és que persones amb bagatge amb aquest tema, sigui com
individuals o com a col·lectiu confirmin que podran participar de
preparar aquesta àrea de treball.
Si hi esteu interessats/des podeu posar-vos en contacte amb mi.

Enric
des de temps de re-voltes, la marxa pel decreixement.
http://www.tempsdere-voltes.cat

En/na josep Pit ha escrit: