[Educaciolliure] Busco feina per l'estiu

Karla Mora Bello karlamkaagmail.com
Dis Maig 3 14:13:00 CEST 2008

Hola, sóc una estudiant d'educació social, que tinc el títol de monitora i
bones nocions de teatre, expressió corporal i aquestes coses. M'agradaria
treballar aquest estiu en algunes estades, colonies, campaments o per
l'estil; preferiblement que tinguin a veure amb l'educació lliure. Si algú
està interessat o sap qui pot estar-ho, que m'envii un mail a:
karlamorabelloaorange.es i jo enviaré el meu curriculum o el que faci falta!

Moltes gràcies!

Karla Mora Bello