[Educaciolliure] ***Secretaria a la xell...***

Doa _ grillestrellatagmail.com
Dme Mar 26 22:27:21 CET 2008

Hola,

Com alguns i algunes haureu comprovat, ja fa un mes i pico que vaig deixar
la secretaria de la XELL. Em sap greu no haver-me despedit ni haver-ho
comunicat abans, però he estat bastant emfeinada i se m'ha anat passant.
Així que demano disculpes a totes aquelles persones que m'heu estat
escrivint demanant informació o qualsevol cosa i no heu rebut resposta.

S'ha creat una nova direcció per a tots aquests assumptes:
secretaria_xell en yahoo.es
Així que a partir d'ara, per qualsevol dubte sobre les activitats,
metodologies, maneres, dates, persones, reunions, jocs, trobades, rialles,
ballades, tallers, excursions, jornades... sobre tot allò que generi la XELL
la podeu dirigir a aquest correu.

Aprofito per enviar una forta abraçada amb gust de farigola... mmmm...
Fins aviat,
Doa