[Educaciolliure] Posar-me en contacte amb la Nora

ALBA DEL CID albadelcidayahoo.co.uk
Dil Jun 30 12:40:50 CEST 2008

Hola Nora,
  M'agradaria posar-me en contacte amb tú, sé per la Doa i la Celeste que tú amb altres famílies i mestres esteu buscant local per montar un projecte d'educació lliure potser al Poblenou. M'agradaria compartir la nostra experiència amb vosaltres i m'agradaria saber més sobre el que voleu fer.

  Espero la teva resposta,

  Alba del Cid
  933005705

 Not happy with your email address?
  Get the one you really want - millions of new email addresses available now at  Yahoo!