[Educaciolliure] Agraïments

Júlia Mateo Gambarte control1964ayahoo.es
Dme Jun 11 09:32:03 CEST 2008

Hola a tots/totes,
com transmetre-us la escalfor i el carinyo que desprenen els vostres mails! deu meu, tots plegats som un tresor!
No sé si es pot contestar individualment a cada un perquè sòc nova a la llista, ja m'ho direu. Ara ho faré en conjunt.
Gràcies Javier per les teves paraules d'ànim.
Gràcies Albert, he visitat la pàgina de Cal Massot i és preciós a més el que feu allí sona molt bé i es nota que cuideu a la gent. Només entrar a la pàgina vaig veure el viatge a la India, Jo també fa temps que tinc aquest somni. T'agraïré més informació.
Gràcies Pil, com que vivim tant a prop ens trobem i ens coneixem prenent un te per exemple?
Gràcies Alejandra, el vostre projecte sembla meravellós, et trucaré i parlem
Gràcies Chelo, com que tampoc no vius lluny també podiem quedar per veuren's?
Gràcies Mar, m'encantaria que en passessis les referències que corren d'altres escoles que necessiten col·laboradores, no les  tinc. Respecte a l'oferta de la Playhouse m'ha arribat però no compleixo gaire els requisits; no tinc titulació d'educadora infantil, no tinc nivell alt d'anglès i no tinc experiència. L'altre que demanen si que el  tinc: inteés en la educació lliure, paciència, creativitat i amor. Parlem-ne.
Gràcies Mónica, he llegit algún article de la Laura Gutman a la seva pàgina web, no la coneixia, sembla interessant.
Una forta abraçada a tots
Júlia

Enviado desde Correo Yahoo! La bandeja de entrada más inteligente.