[Educaciolliure] Busco acompanyar processos de vida

Júlia Mateo Gambarte control1964ayahoo.es
Dma Jun 10 17:49:52 CEST 2008

Hola a tots,
Estic buscant feina com a acompanyant de nens o joves.
Fa temps vaig estudiar Filologia Hispànica i mai en vaig dedicar a la dodència.
Fa dos anys que el meu interés pel creixement personal en va portar a interesar-me per la P.N.L. Vaig fer tres cursos molt vivencials (Introductori, Practitioner i Master-Practitioner) a l'Institut Gestalt i m'han permés explorar la meva manera de percebre el món des de la subjectivitat i amb el respecte a les maneres com els altres el perceben. També he pogut adonar-me des de l'interior com és el meu procés d'aprenentatge.
Com que m'interessa molt la pedagogia en va cridar l'atenció un llibre d'en Claudio Naranjo "Cambiar la educación para cambiar el mundo" i aixó en va engrescar a fer una estada-curs vivencial Introductori Sat que anima al autoconeixement com a camí per acompanyar a l'altre.Va ser en aquesta trobada de cinc dies que vaig conèixer una noia que llegia "Educar para ser" de la Rebecca Wild i casualitats de la vida vaig poder assistir a un curs que van fer a l'Autònoma de Bellaterra en el qual ens van explicar la seva experiència de la escola activa Pestalozzi. El seu projecte en va semblar molt engrescador. És el tipus d'acompanyament que m'agradaria fer.
Arrel de les lectures dels seus llibres he conectat amb altres projectes molt interessants dels quals es pot aprendre molt a ser un acompanyant respectuós i amorós (p.ex l'Institut Emmy Pickler).
Tinc molta il·lusió i ganes d'aprendre: Actualment acompanyo quatre nens diagnosticats amb déficit d'atenció i hiperactivitat de 7 i 8 anys.
Si algú sap de materials, cursos, llibres, etc... que en pugui fer servir serà molt ben rebut.
Visc a prop de Vic i busco una feina que estigui relacionada amb tot aixó que us he comentat.
Gràcies
Una forta abraçada
Júlia

Enviado desde Correo Yahoo! La bandeja de entrada más inteligente.