[Educaciolliure] al butlleti de moviments.cat

enric enricamoviments.net
Dma Jun 3 16:50:49 CEST 2008

Bones

Aclarir que la notícia no diu  que el blog i la xell estiguin vinculats,
(per això el link a la xell és un altre) el que diu és que en el bloc hi
ha informació de les diverses reivindicacions, cosa que no em trobat en
una altre web (quan hi siguin en la web de la xell, podrem posar aquesta :-)

salut!
enric

En/na Marc Alcega ha escrit: