[Educaciolliure] Cau la proposta de fer obligatori anar a l'escolaa partir dels 3 anys!!!

xavilistasaclonlara-esp.org xavilistasaclonlara-esp.org
Dij Jul 24 15:09:27 CEST 2008

Com ha dit el Jordi, a la web oficial del Departament d'Educació hi ha
l'avantprojecte de la Llei (de data 21 de juliol d'enguany) i en l'apartat
corresponent que ens ocupa hi apareix el mateix redactat (obligatorietat
del cicle 3-6...) (???).

Xavier