[Educaciolliure] II jornades educación y crianza

Itziar Pages itziarpages en hotmail.com
Mie Ene 30 12:00:50 CET 2008

Bon dia a tothom

Us recomano la xerrada de Laura Gutman a les "II Jornadas Educación y crianza". Us envio el link de la web on podeu veure els videos de les conferències i participar en el fòrum. Hi haurà una propera xerrada de Homeschooling...

Fa pocs dies que estic a la llista, però de moment estic encantada de tenir notícies fresques cada dia de totes les "mogudes" que existeixen...i les que es preparen, moltes gràcies!

Itziar