[Educaciolliure] Lactancia

Gemma Casals gcfelip en hotmail.com
Mie Ene 30 07:20:12 CET 2008

Moltes gràcies per la informació però el que no em queda clar es el punt en que diu:

Hi han tres posibilitats

1)Podrà absenir-se durant una hora del treball , poden-la dividir amb dues fraccions o bé

2) Podrà entrar mitja hora abans "o" mitja hora després ( es a dir que si decideixes entrar mitja hora després la hora es converteix amb mitja), ja que aquesta "o" a la frase em diu que he de optar, aquest es el meu dubte.

3)Acumular el permís en jornades completes ( que comptes la  hora o mitja hora que tens, ja que a la meva empresa em van compta la 1/2 hora).segon dubte.

Es que són coses que no em queden clares, i aquesta llei me la he llegit mil pots però penso que no està prou clara, deixa molts dubtes i l'empresa sempre mira-ra per ella.

Moltes gràcies

From: neuscalafahotmail.comTo: gcfelipahotmail.com; educaciolliureamoviments.netSubject: RE: [Educaciolliure] LactanciaDate: Tue, 29 Jan 2008 15:26:07 +0100

Hola Gemma,A l'apartat "Documentació" de la pàgina www.lalligadelallet.org hi trobaràs un document que es diu "Lactància i treball". En aquest document es parla dels drets de la mare treballadora (aquí trobaràs resposta als teus dubtes) i, a més, hi ha molta informació sobre com compatibilitzar l'alletament amb la feina (extracció, conservació i administració de la llet materna, introducció de nous aliments, etc.) Està molt bé.Espero que et serà útil i moltes felicitats!Neusneus calaf gozalo +34 676 439 167 neuscalafahotmail.com neus.calafauab.cat

From: gcfelipahotmail.comTo: educaciolliureamoviments.netDate: Tue, 29 Jan 2008 08:34:43 +0000Subject: [Educaciolliure] Lactancia

Algú em pot enviar o sap com funciona això de les hores que et corresponen  per lactancia. Segons tinc entès funciona així: - 1 hora si es entre mig de la jornada laboral o - 1/2 hora si agafes la entrada o sortida de la feina I si desideixes agrupar les hores fins que el nen/a compleixi els 9 mesos, que es compta la hora o la 1/2 hora?, amb el meu primer embaràs no ho vaig tenir clar i amb l'empresa es va pacta junta les 1/2 hores , i em va quedar dues setmanes més però no ho tinc molt clar com funciona. Vinga doncs si algú m'ho pot comentar ó bé em pot donar un link on s'expliqui de manera clara.... Moltes gràcies

Tecnología, moda, motor, viajes,.suscríbete a nuestros boletines para estar siempre a la última MSN Newsletters

Todo ruedas: información práctica y todo el glamour del mundo del motor. MSN Estilo y Tendencias