[Educaciolliure] RV: Anna

Teresa Pla teresa.pla en premsalocal.com
Vie Ene 11 14:29:39 CET 2008

            Tens raó Chantal com a molt haurien de respectar-se les relacionades amb l´ensenyament...Sino al final arribaran propostes per ensinistrar als 101 dalmates....

De: educaciolliure-bounces en moviments.net [mailto:educaciolliure-bounces en moviments.net] En nombre de Chantal Armengol texido
Enviado el: viernes, 11 de enero de 2008 13:58
Para: Javier Centol Lozano; educaciolliure en moviments.net
Asunto: Re: [Educaciolliure] Anna

Hola,

Per mi les ofertes de feina tenen sentit si són relatives al tema que ens uneix en aquesta llista, sino, perque estem en aquesta llista?

________________________________

From: jcentol9 en hotmail.com
To: educaciolliure en moviments.net
Date: Fri, 11 Jan 2008 12:42:57 +0000
Subject: Re: [Educaciolliure] Anna

Hola,

Encara que jo no he enviat cap petició ni oferta de treball, voldria donar la meva opinió, se que no es ell lloc per enviar ofertes o demandes de feina, però tenint en compte com esta aquesta societat, això pot ser un canal perquè un trobi alguna cosa millo. Es a la fi una xarxa on les persones intercanviem coneixements, contactes, referències, i perquè no oportunitats de feina? El que no tindria que convertir-se es en una finalitat clar.

Jo ho veig bé, allà on hi hagi gent hi ha intercanvi. Quan s'agota l'intercanvi amb els altres s'agota l'ésser humà, i molts del problemes d'aquesta societat venen d'aqui.

Jaiver.

Sigue al minuto las principales noticias de tu ciudad MSN Deportes <http://deportes.es.msn.com/>

Lancez des recherches en toute sécurité depuis n'importe quelle page Web. Téléchargez GRATUITEMENT Windows Live Toolbar aujourd'hui ! Essayez-le maintenant ! <http://toolbar.live.com>