[Educaciolliure] Anna

Ana Salazar ana.salazar en gmail.com
Vie Ene 11 14:12:19 CET 2008

Hola,

Sóc l'Ana i estic totalment d'acord amb tot el que diu el Javier. Penso que
es un espai d'intercanvi que no ha de perdre mai la seva capacitat de ser
flexible. I si la gent que estem a dintre compartim una certa manera de
veure l'educació i el respecte als nens per que no continuar amb aquest
respecte i ampliant el ventall pot servir també per buscar companys de feina
amb "certes afinitats" que segur que van molt bé per a compartir el dia a
dia, a fi de comptes passem moltes hores a la feina...

Una abraçada,

Ana Salazar.