[Educaciolliure] Fwd: proposta: públic convidat en un programa de TV3 sobre educació

Witch jmojmojmo en msn.com
Sab Ene 5 00:57:45 CET 2008

Hola a tothom!

Mestres, tenim la oportunitat (una de moltes) de fer-nos sentir, de
opinar i parlar del que més ens apassiona: la televisió.

Us passo aquest missatge que ens han enviat TV3 al grup de lactància,
Acaronar, ja que també xerrem d'educació
Busquen mestres o persones relacionades amb l'educació, per anar-hi de
públic i suposo que també hi participa.

Salutacions,

Montse
www.acaronar.com