[Educaciolliure] Badalona

victoria victoriahh en telefonica.net
Mar Ene 8 00:11:42 CET 2008

Hola a tothom!

Em dic Victoria i sóc nova a la llista. Tinc un nen que demà fa deu mesos i de moment continuem fusionats. A l'abril em temo que hauré de reincorporar-me a la feina i m'agradaria trobar-me amb mares i pares de Badalona que s'estiguin plantejant una alternativa a l'escola bressol. Potser ja existeix algun grupet... Vaig estar parlant amb el Marc de la Barceloneta sobre la Magarrufa i em va semblar un bon projecte. M'encantaria poder fer un intercanvi amb pares i mares que estiguin en una situació semblant, que hagin de treballar, que tinguin a la iaia encantada de fer-se càrrec de la criatura, però que pensin que igual hi ha altres possibilitats que podem treballar entre tots. És possible que pugui lliurar un dia a la setmana de la feina. Si algú coneix algú... ens podem trobar i parlar-ne. Moltes gràcies i espero idees, suggeriments...

Aprofito per desitjar-vos un any 2008 ple de bons moments!!

Victoria