[Educaciolliure] Reunió el 13 de gener de l'Espai de Legislació de la Xell?

Carlota Franco carlotafran en gmail.com
Vie Ene 4 06:39:32 CET 2008

Hola

Llegeixo a l'acta de la darrera reunió d'Espai de Legislació de la Xell que
es va convocar una nova reunió, per al 13 de gener, per continuar treballant
sobre la manera de manifestar el rebuig a la proposta d'avançar l'edat
d'escolarització obligatòria als tres anys. M'agradaria saber el lloc i
l'hora d'aquesta trobada per poder assistir-hi.
També he llegit la carta que s'ha fet arribar a la llista la Rosa Mari que
exposa, amb uns arguments explicats de manera excel·lent, les raons del
rebuig a aquesta proposta, amb el propòsit de recollir signatures que la
recolzin. M'agradaria saber d'on ha sortit aquesta carta, i encara que sigui
un document col·lectiu, quina entitat o grup de persones ha fet l'esforç de
redactar-la.
Moltes gràcies.
Carlota