[Educaciolliure] L'escola, quan més tard millor

Carlota Franco carlotafranagmail.com
Dma Feb 19 16:51:59 CET 2008

Hola

Com haureu pogut reconèixer els que heu anat seguint el tema --que en
aquesta llista em sembla que som molts-- m'he permès de redactar
aquest article d'opinió a partir de l'excel·lent carta redactada per
gent d'Alba, que fa unes setmanes es va distribuir en aquesta llista
--una noia que es diu Rita hi demanava adhesions--, recollint la
majoria dels arguments que hi exposa per contribuir a generar debat
públic sobre la famosa mesura i donar una mica de visibilitat als
sectors que ens hi oposem; aprofitant la plataforma mediàtica que és
VilaWeb, per tenir més força quan haguem de "negociar" amb qui calgui,
si insisteixen a mantenir la proposta i arriba a l'avant-projecte de
llei, per aturar aquest despropòsit d'avançar l'obligatorietat de
l'escolarització als tres anys.

Una abraçada

Carlota