[Educaciolliure] Problemas para enviar correos a la lista

Izaskun Azueta zerurdina en gmail.com
Vie Feb 8 14:01:15 CET 2008

Ahhh...¡Graciès! llavors, potser que hi hagin arribat els que vaig enviar
avans...i ja que estem, saps o algú sap per qué no hos (??) rebro jo o al
menys no hos veig jo a la llista de els correus que arriban a la llista??
(Perdoneu els meus patadóns a la gramática catalana...:-S)