[Educaciolliure] Per la gent interesada en el projecte rural.

CARLESNEBGEN en terra.es CARLESNEBGEN en terra.es
Lun Feb 4 20:18:05 CET 2008

Hola de nou.

Acabo de ovrir el correu i tinc un colapse de gent demanan-me informació per lo del projecte.No m´ho puc creure.I molts em dieu que es una cosa que teniau al cap.

Els que m´haveu posat el telefon,no cal,ja el tinc,però els que no,si us plau,torneu-me a escriure donan-me el vostre tf. Si teniu fixe,millor,i a quina hora va be que troqui.Contestaré a tothom,però no os extranyi que trigui uns dies.

Als que m´han escrit donan-me consells o expresant solidariat,moltes gracies. Una abraçada a tots.

Carles.

Ahora también puedes acceder a tu correo Terra desde el móvil.

Infórmate pinchando aquí.