[Educaciolliure] Qui vol participar en un projecte rural ?

CARLESNEBGEN en terra.es CARLESNEBGEN en terra.es
Vie Feb 1 19:51:04 CET 2008

Hola !

Vull contactar amb algú que volgui anar a viure a un entorn rural colaboràn en la realització de un projecte educatiu i agrícola.

Tinc alguna idea,però no un un projecte concret.Crec que podré realitzar el projecte a mig plaç,que tan pot ser un,dos o tres anys,donç vull preparar-ho be,però m´interesa contactar ja amb gent que l´interesi l´idea i estigui disposada a colaborar i implicarse amb el projecte.El grau d´implicació i tots els detalls estàn per decidir mutuament.No vaig amb cap idea preconcebuda.

Considero que això sería ideal per a una famillia amb fills a qui l´agradi aquet estil de vida,però també està overt a parellas sense fills o persones soles amb fills o sense.L´important es que agradi l´idea,el com fer-ho ja s´arreglarà.

A qui l´interesi i vulgui mes detalls,em podeu escriure a carlesnebgen en terra.es i aixis no colaborém a colapsar aquet correu ni molestém a qui no l´interesi el tema.

Os espero.

Carles Nebgen

Mataró

Ahora también puedes acceder a tu correo Terra desde el móvil.

Infórmate pinchando aquí.