[Educaciolliure] plaça de mestre directora de l'escola bressol municipal de picamoixons

Laura Prats laurapratsjoveragmail.com
Dij Abr 3 22:06:35 CEST 2008

El meu company raul, crec que ja ha enviat aquest correu a la llista, però
voldria afegir alguna informació.

En data 1 d'abril s'ha publicat al DOGC la plaça de mestre directora
per l'escola
bressol municipal de Picamoixons (poble que depen de l'Ajuntament de Valls
però amb Entitat Municiall Descentralitzada). L'escola s'obrirà per primer
cop el curs 2008/09. El missatge l'envio en represntació de tres famílies
que voldriem portar als nostres fills/es a aquesta escola i que tenim moltes
ganes de participar en el seu projecte educatiu, amb la il·lusió de que
pugui ser obert i flexible a les necessitats dels infants.
Si coneixeu algú que li pugui interessar us agrairíem que li passéssiu la
informació. I si teniu algun dubte em podeu fer les consultes a aquest mail.
El termini per a presentar les instàncies per a formar part del procés de
sel·lecció és fins al 22 d'abril.
Adjunto els documents de publicació del DOGC i el del BOPT on surten les
bases.

Moltes gràcies
Laura