[Educaciolliure] Resumen de Educaciolliure, Vol 32, Envío 11

Top Guay topguay en topguay.com
Mar Oct 2 00:08:19 CEST 2007

Hola ,
Sóc una mare que he donat feliçament llet materna fins a sentir-me la vaca
que rie i m´he assebentat que hi ha una celebració pel dia de la lactancia
materna , després de tres anys i mig ja he deixat de pasturar per casa i he
tornat a reempendre amb la meva activitat de clown , si busqueu grups
d´animació m´ho podeu demanar , clar que jo no sé la data.
salut !!!!!
Pk.
----- Original Message -----
From: <educaciolliure-requestamoviments.net>
To: <educaciolliureamoviments.net>
Sent: Sunday, September 30, 2007 11:10 PM
Subject: Resumen de Educaciolliure, Vol 32, Envío 11

Envíe los mensajes para la lista Educaciolliure a
educaciolliureamoviments.net

http://www.moviments.net/cgi-bin/mailman/listinfo/educaciolliure

el asunto (subject) o en el cuerpo a:
educaciolliure-requestamoviments.net

educaciolliure-owneramoviments.net

"Re: Contents of Educaciolliure digest...". Además, por favor, incluya
en la respuesta sólo aquellas partes del mensaje a las que está
respondiendo.

Asuntos del día:

   1. pràctiques (Anna Vilalta)
   2. Mas informacion talleres consciencia de cuerpo super buenos!
      (Paula Gertel)
   3. Charla Carlos Gonzalez (Mª rosa Rodriguez Otero)
   4. Re: Charla Carlos Gonzalez (Javier Centol Lozano)
   5. Seminario Maternidad con Laura Gutman para padres,
      educadores, psicólogos.... (Cecilia Ruiz)

Message: 1