[Educaciolliure] visites a escoles

rosi Tronada rosiferosis en hotmail.com
Jue Nov 29 20:33:04 CET 2007

Hola a totdon (i també a tothom)
Sóc la Rosella, ja he escrit algunes vegades i llegeixc tots els correus, fins ara no he anat a cap reunió o activitat de les que heu plantejat, encara que moltes d'elles m'han semblat interessantíssimes. L'excusa sempre ha segut el temps, però ara en tinc molt lliure i m'agradaria aprofitar-lo de veritat. Un dels objectius que m'he proposat aquest any i el pròxim és visitar algunes escoles lliures, per veure diferents maneres de fer, analitzar-les, comparar-les, etc... tinc tots els matins lliures, a les tardes, en principi he de ser a Girona. Així que si a algú no li fa res que vingui a passar el dia amb vosaltres dieu-m'ho, si us plau. Jo estaré encantada i agraïda de per vida.
Gràcies