[Educaciolliure] Resumen de Educaciolliure, Vol 34, Envío 47

hekaidam hekaidam en yahoo.es
Jue Nov 29 18:20:22 CET 2007

Caram!!  ajudeu aquesta pobre noia perquè està molt angoixada i no sap
com donar-se de baixa a la llista de correu.

Certament el sistema educatiu ens demostra que no prepara gaire be al
personal. Ni 6 anys de primària, ni 4 d''ESO, ni  2 de batxillerat, ni
tres d'universitat han estat capaços de formar a algunes persones, ni en
comprensió lectora (incapaces d' entendre com s'han de donar de baixa en
una llista com aquesta), ni en tolerància i bones maneres.... i parlem
de futurs mestres....
A les trobades pedagògiques de mestres cal que estudieu be això i també
cal replantejar-s'ho els pares/mares-educadors/educadores.

M'arriben molts missatges que no m'interessen, no per això deixa
d'interessar-me la llista. En el missatge que menys m'espero trobo
alguna "perla" que m'ensenya alguna cosa o em fa replantejar-me coses.

Cordialment.

Josep

En/na ingrid.gomez en uvic.cat ha escrit: