[Educaciolliure] jornada sobre massatge infantil

Núria Andreu nuriaandreu en twipsoft.com
Jue Nov 29 10:05:58 CET 2007

Perdoneu, faltava el document adjunt!

-----Mensaje original-----
De: educaciolliure-bounces en moviments.net
[mailto:educaciolliure-bounces en moviments.net] En nombre de Núria Andreu
Enviado el: jueves, 29 de noviembre de 2007 10:00
Para: educaciolliure en moviments.net
Asunto: [Educaciolliure] jornada sobre massatge infantil

Hola a tots i totes, és la primera vegada que escric a aquesta llista de
distribució, encara que fa uns mesos que rebo els mail i em vaig posant al
dia sobre tots aquests temes.

Sóc educadora de massatge infantil, i formo part de l'Associació espanyola
de massatge infantil (AEMI), des de AEMI, hem preparat un congrés sobre
massatge infantil i altres temes relacionats am la infància (vincles,
adopció, mort perinatal...) que penso que us pot interessar a molts de
vosaltres. La Jornada es fa el dia 8 de desembre a Barcelona, el preu és
molt ajustat 25 euros, i sembla que totes les ponències seran molt
interessant.

Us adjunto el díptic que hem fet, si us interessa us podeu posar en contacte
amb l'Associació als matins, o em podeu enviar un mail.

Una abraçada!

Núria Andreu.