[Educaciolliure] escola lliure a la Garrotxa

Pere Juan nosomres en telefonica.net
Mar Nov 27 20:18:38 CET 2007

Hola Emma
Segons la meva opinió, pestalozzi (m'imagino que et refereixes als Wild) es lliure, ja que els nens i nenes fan el que necessiten. Es una metodologia per espais.
En Waldorf sempre he vist que hi ha programades activitats, no funciona per espais que trien els nens.
Si m'equivoco o algú pensa que això no es així que ho digui, si us plau.
Pere
  ----- Original Message -----
  From: Emma Piqué
  To: educaciolliure en moviments.net
  Sent: Tuesday, November 27, 2007 6:55 PM
  Subject: [Educaciolliure] escola lliure a la Garrotxa

  moltes gràcies a tots els que m'heu respost.
  Conec l'escola Waldorf La Llavor d'haver-ne sentit a parlar,
  aquest diumenge fan una fira de Nadal i potser m'hi deixo caure.

  D'altra banda, algú em pot dir quina diferència bàsica hi ha
  entre el sistema Waldorf i el sistema Pestalozzi?
  Hi ha diferències o és el mateix amb noms diferents?

  emma