[Educaciolliure] Proposta de Llei

Oscar García jonileo en gmail.com
Mar Nov 27 10:49:39 CET 2007

Si l'objectiu es aquest crec que l'eina es incorrecte, a ningú se li
acudiría arreclar un cotxe amb unes tissores de podar...doncs aixó, protegir
els nens amb deficits cultural-educatius es una tasca social propia dels
assuptes socials (assitents socials locals o el que sigui),així que em
sembla que la cuestió no es cambiar la forma sino cambiar l'ojetiu d'ambit.

I la realitat es tossuda i diu que les families que volen que els seus fills
creixin en un entorn socioeducatiu que el sistema educatiu "legal" no els hi
ofereix, amb aquesta llei o amb les antesriors, som uns pseudoproscrits, i
cambiar aixó crec que ha de ser l'objectiu de cualsevol acció per la nostre
part en el curt terme, precisament en el nom de alló que sembla que es la
seva obsesió: LA IGUALTAT D'OPORTUNITATS. Jo també la vull per als meus
fills.

Oscar García Galardi