[Educaciolliure] una reflexió una mica poètica

Esther esther29febrer1976 en yahoo.es
Dom Nov 25 20:36:14 CET 2007

 Jo també crec que estem en un moment de canvi, olora, sembla, s'intueix...
No sé si està escrit enlloc el que ha de venir; el que sí sé, és que està en
les nostres mans -potser també en les dels arbres, en les de la mar, en les
de la terra i els núvols, qui sap- la possibilitat de tranformar el sistema
social que ens envolta.
 Sento, escolto... per tot arreu que vaig, batecs d'una nova vida que vol
fer-se lloc en tots els àmbits de la societat: l'economia, el comerç, el
neixement, l'agricultura, l'educació... Però sembla que de moment són això,
batecs -potser cada cop més forts-; un impuls que tot just comença i s'està
fent fort...
 Hi ha moltes persones que tenen la sensació de voler canviar certes
coses... Però no ens atrevim encara a trencar del tot...
 Potser està arrivant el moment de fer-ho, amb tots els riscos que comporta.
 El que sento, no obstant, a dintre meu, és que quan comenci a consolidar-se
aquesta transformació en tots els àmbits de la nostra societat, serà un
Èxit; i ja no ens preocuparan els riscos, el que haurem deixat enrere.
  Haurem fet el pas més fantàstic de tota la història.
                                      Salut!
                                                  Naturaipau.