[Educaciolliure] resposta a la bresca

Sandra marmara.mar en gmail.com
Mie Nov 21 20:54:56 CET 2007

Bona tarda,
Sé que ja som molts els que hem contestat el missatge del/la Bresca, q
sincerament m'he hagut de llegir vàries vegades perquè no m'ho podia
creure... Penso que ha estat una provocació enviar un missatge tan equivocat
a un lloc com aquest, i no sé ben bé amb quina intenció ho has fet... Però
com a mestra de l'escola pública no puc deixar de dir-te que, tot i les
deficiències d'aquest sistema, som molts els que treballem amb il·lusió, amb
ganes, oferint el millor de nosaltres a cadascun dels nens i nenes amb qui
compartem el nostre dia a dia a les aules; un dia a dia ple de respecte,
confiança i tolerància.

Sandra

Respecta el medi ambient.
Abans d'imprimir aquest missatge, pensa si és realment necessari.

EL MEDI AMBIENT ÉS COSA DE TOTS