[Educaciolliure] informació

Lucía Rivas Helguera ideasartesanas en hotmail.com
Mar Nov 20 15:20:49 CET 2007

Hola famílies:
Soc mestra d’educació infantil. Vaig començar el curs treballant amb en Jeroni (8 mesos) i en Leo (13 mesos), coneixent-nos, a les seves cases, amb les famílies, al parc, amb fotos, vídeos, un diari... Ara anem per tot arreu tots tres investigant i gaudint del parc del barri, del de la Ciutadella, de casa del Jeroni, de l’estudi de la mare del Leo, del carrer, de les estones junts, amb altres nens i nenes del parc... Però a finals de desembre en Jeroni marxa de Barcelona i no volem parar la nostra “aventurilla”. Amb en Leo i la seva família estem buscant altres famílies amb nens o nenes d’entre 0 i 2 anys per a treballar junts. Ens dirigim a la XELL ja que creiem que hi podem trobar famílies com les que podrien estar interessades en un projecte així pel seu fill o filla.
Si coneixeu algú que pugui estar interessat no dubteu en donar-li les meves dades:
Telèfon, 651-659-327
Mail, ideasartesanas en hotmail.com
Fins aviat
Lucía Rivas Helguera
P.D.: per cert estic buscant algun cotxet doble, de bessons, si sabeu on puc trobar-ne un..., gràcies.