[Educaciolliure] Quina por...

Pere Juan nosomres en telefonica.net
Mar Nov 20 12:10:39 CET 2007

Hola Obdúlia
Jo també estic en desacord amb aquesta proposta d'obligatorietat d'escolarització.
Podem parlar en la reunió de la xell que es fa de 9 a 9'30 després de la trobada. Ho dic perquè en aquesta tercera trobada es parlarà del tema que vam acordar en la primera sessió i la gent ve especialment per això.
Penso que es molt important que ens posem en aquest tema.
Espero que ens veiem dimecres 28
Salutacions
Pere Juan
  ----- Original Message -----
  From: Obdúlia Domínguez (EdAS)
  To: educaciolliure en moviments.net
  Sent: Tuesday, November 20, 2007 10:25 AM
  Subject: Re: [Educaciolliure] Quina por...

  Som un grup de mares i pares que estem creant una escoleta amb pedagogia activa al Maresme i estem indignats amb la darrera proposta d'obligatorietat de l'educació en preescolar. El proper 28 de novembre  assistirem a la trobada pedagògica de la Xell per parlar, si és possible, de la possibilitat d'organitzar-nos per influir com a grup de presssió política per reconduir un canvi del sistema educatiu.

  Fins aviat,

  Obdúlia Domínguez