[Educaciolliure] listado

DANIELA RINALDI danarinaldi en auna.com
Lun Mayo 28 23:12:53 CEST 2007

Hola:

Me llamo Daniela y vivo en Badalona.
Estoy interesada en que mi hija asista a alguna escuela con una linea pedagógica diferente de las que hay por aquí.
Cualquier dato les estaré agradecida

Saludos
  ----- Original Message -----
  From: aberbel2 en xtec.cat
  To: Chantal Armengol texido
  Cc: educaciolliure en moviments.net
  Sent: Friday, May 25, 2007 11:21 AM
  Subject: Re: [Educaciolliure] llistat d'escoles de consulta

  ----- Missatge original -----
  De: Chantal Armengol texido <chantal_at en hotmail.com>
  Data: Dijous, maig 10, 2007 21:51
  Assumpte: [Educaciolliure] llistat d'escoles de consulta
  Per a: educaciolliure en moviments.net

  > Hola,
  >
  > L'elaboració del llistat d'escoles i projectes estava pensada
  > principalment
  Hola!
  Estic buscant projectes diferents en escoles públiques en tota Barcelona i voltants sobretot Baix Llobregat. Actualment treballo en una escola de Martorell. Ja coneixo el Martinet i un parell més de projectes però m'agradaria conèixer més. Necessito un canvi!!! Agrairia molt m'enviesiu informació si es possible.  Una abraçada, Amàlia.
  > per a poder informar a la gent interessada en buscar algun
  > projecte en
  > alguna zona concreta. No és per fer-ne difusió obertament donada
  > la
  > quantitat de dades personals que hi conté.
  >
  > Fins aviat,
  >
  > Chantal

  __________ Información de NOD32 1.532 (20031010) __________

  Este mensaje ha sido analizado con  NOD32 Antivirus System
  http://www.nod32.com