[Educaciolliure] sobre la directividad

Pere Juan nosomres en telefonica.net
Lun Mayo 7 23:17:35 CEST 2007

Envio un petit esquema sobre la directivtat.
Ja explico que es molt esquematic i abstracte però si algú exposa propostes concretes que ha fet, podem analitzar i reflexionar.
A mi, personalment, aquest anàlisi em serveix per adonar-me del que estic fent i veure altres possibilitats.
Pot semblar una palla mental, però qualsevol art necessita una tècnica que es com l'altre cara de la creativitat. Educar es un art, per tant, també es necessari construir un coneixement que ens ajudi. No es tracta d'un coneixement tancat i fixe, si no obert i que creix i s'adapta a les circumpstàncies.
De tota manera el més interessant es que parlem al voltant de situacions concretes i reals.
si algú te d'altres informacións que ens puguin ajudar, que les envii.
Una abraçada
Pere