[Educaciolliure] Xell - sortida abril

JORDI GIMENEZ giman2004 en hotmail.com
Mie Mar 21 18:30:44 CET 2007

Recordatori sobre la sortida del 31 de març i 1 d'abril a una casa de
colonies de Collserola
amb els de Neixer i Creixer.

No cal quedar-se tots dos dies, es pot venir simplement a dinar, berenar o
passar una estona.

si us voleu apuntar encara hi sou a temps        asmapa en telefonica.net

petons

Jordi

>From: "Asun Manel Pau Biel" <asmapa en telefonica.net>
>To: <neixericreixer en moviments.net>
>Subject: [Neixer i Creixer] sortida a Can Santoi
>Date: Wed, 21 Mar 2007 13:27:53 +0100
>
>Bones,
>
>Ja està feta la reserva de la casa. És un mecanisme més burocràtic que
>el d’altres vegades i ara espero un contracte per signar i un document
>amb la normativa (buf!!!). La paga i senyal me la passen pel banc.
>
>Fins ara som 20 de pagament (12 adults i 8 infantils) i 3 bebès:
>
>-          Jordi, Maria, Anna
> [...]

żEstás pensando en cambiar de coche? Todas los modelos de serie y extras en
MSN Motor. http://motor.msn.es/researchcentre/