[Educaciolliure] nou educadorlliure.net

nat del terrat dabadubab en yahoo.es
Lun Mar 5 13:49:22 CET 2007

Hola sóc el Bernat, de barcelona. M'he agregat a la llista perquè m'interessa molt la educació lliure... treballo d'educador, animador, dinamitzador d'espais/grups, profe de dansa, música..però el que més m'agrada és coordinar centres de joves amb vessant lúdico-creativa (desenvlupar activitats al gust dels nanos) i social-humana (treball de psicologia de grups, treball de relacions i pensaments...) i segueixo una línia espontània, creativa, a partir del contacte, que dóna molt bons resultats. Estaré encantat de compartir coses amb vosaltres!!

Bernat

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com