[Educaciolliure] Programació Primaria

Xavier xaviermoreno en ci90.com
Lun Jun 18 12:00:36 CEST 2007

Bon dia a tothom,

Actualment estic fent de mestre de primària en una escola “normal”, tinc

intenció una mica mes endavant de afegir-me a algun projecte de educació
lliure.

M’estic preparant per a les OPOS,  i haig de presentar un projecte de
Programari,

i voldria presentar-ne un que estigues mes a prop de la línea de les escoles
lliures.

Hi ha algú que em pugui enviar un tipus de  Programari de Primària que no
sigui el que

s’utilitza habitualment a les escoles “normals”, i l’estigui aplicant en
alguna escola o Projecte educatiu ????? .

Moltes gràcies per avançat !!

Salut ¡¡¡¡