[Educaciolliure] Resumen de Educaciolliure, Vol 29, Envío 22

Top Guay topguay en topguay.com
Dom Jun 17 13:28:39 CEST 2007

Hola ,
La llavor busca educadores , no puc veure el missatge  , em consta borrat ,
això em passa sovint , bé , jo sóc educadora i si em podeu donar info sobre
la llavor , doncs em poso en contacte amb ells/elles.
Gràcies.
Rosa.
----- Original Message -----
From: <educaciolliure-requestamoviments.net>
To: <educaciolliureamoviments.net>
Sent: Saturday, June 16, 2007 12:00 PM
Subject: Resumen de Educaciolliure, Vol 29, Envío 22

Envíe los mensajes para la lista Educaciolliure a
educaciolliureamoviments.net

http://www.moviments.net/cgi-bin/mailman/listinfo/educaciolliure

el asunto (subject) o en el cuerpo a:
educaciolliure-requestamoviments.net

educaciolliure-owneramoviments.net

"Re: Contents of Educaciolliure digest...". Además, por favor, incluya
en la respuesta sólo aquellas partes del mensaje a las que está
respondiendo.

Asuntos del día:

   1. La Llavor busca educadores (xajapi xajapi)
   2. Informació taller d'autoconeixement (sylvia lur)
   3. Re: borradme de la lista de correo (Livia Cano Calafell)

Message: 1