[Educaciolliure] escola el roure o altres

sandra jimenez moral sandra_jimenez_moral en hotmail.com
Mar Jun 12 13:00:01 CEST 2007

No aconsegueixo que l'escola el roure rebi els meus misatges, no sé si tinc
l'adreça malament. La que tinc és elroue en wanadoo.es.

M'agradaria saber si hi ha possibilitat de treballar en aquestes escoles. Jo
sóc estudiant de magisteri musical. Haig de tornar a fer les practiques,
però de moment m'agradaria treballar en alguna escola alternativa, si pot
ser.

Sandra.