[Educaciolliure] consulta i informació

nuria gracia nuria en laboratoriodesoluciones.com
Mie Ene 31 13:06:08 CET 2007

Bon dia ,

La meva amiga Olga Soria, que es membre d’aquesta xarxa, m’ha adreçat a
vosaltres per trobar ajuda i solució a l’educació del meu fill.

Anticipar que des de molt petit, en Josep, no li ha agradat a anar l’escola;
a P4 va entrar en un greu bloqueig que li ha fet no voler ni dibuixar ni
escriure.

Actualment cursa 5e.

Agrairé rebre les indicacions per poder posar-me en contacte amb vosaltres
per tal de explicar-ho detalladament i que ens ajudeu a trobar una solució.

Moltes gràcies!!

nuria

661 25 72 04