[Educaciolliure] conexeu algun bon pediatra?

Eva Campano evacampano en menta.net
Mar Ene 23 11:34:49 CET 2007

Hola,

Em dic Eva i sóc nova a la llista. Penso que per fer un bon diagnóstic i tenir una bona orientació, et podria ajudar acudir a un neuropsicòleg especialitzat en trastorns del desenvolupament. La persona que va diagnosticar el meu fill (té un trastorn de l'espectre autista) i que ens està orientant sobre com acompanyar-lo a nivell pedagògic es diu Berta Salvadó i rteballa a Barcelona. Si vols, et puc passar les seves dades. També li puc demanar referències d'algú que pugui fer un bon diagnòstic en alguna altra zona de Catalunya. Ja me'n diràs alguna cosa.

Eva